Сервіс та гарантія
На які товари надається гарантія?
На товари надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутності в товарі заводських дефектів. Гарантія надається на термін 24 місяці від виробника. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон, що додається до кожної батареї.
При придбанні батареї, перевірте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу, відповідною Інструкцією з експлуатації) або уточнюйте у менеджера.
Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням?
Гарантійним обслуговуванням займається сам виробник. Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон, в якому зазначаються:
- Модель
- серійний номер
- гарантійний термін
- дата продажу товару
- штамп та підпис збирача батареї
Будь ласка, перевірте, щоб всі дані були заповнені і зберігайте талон протягом усього терміну експлуатації.
Термін ремонту визначається авторизованим СЦ.
Я можу обміняти або повернути товар?
Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».
Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка переконайтеся що:
- товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей,
- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки
- збережені всі пломби, ярлики і заводське маркування.
Якщо батарея не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку, виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.
Порядок "умовно вічної" гарантії
Наша компанія надає послугу, "умовно вічної" гарантії. Це означає, що при своєчасному сервісному обслуговуванні (1 раз в 2 роки). гарантія на батарею продовжується ще на такий же термін.
Для того щоб скористатися даною послугою, Вам необхідно не пізніше 24 місяців, після покупки батареї, звернутися в сервісний центр, або до менеджера, який продав батарею і повідомити про бажання скористатися даною послугою.
Батарея буде перевірена на предмет правильності її роботи, при необхідності, буде проведена заміна комплектуючих на нові.
З моменту повернення батареї споживачеві, будуть внесені відповідні відмітки сервісного центру в гарантійний талон і термін гарантії буде додатково продовжений на наступні 24 місяці.
Дана послуга не безкоштовна, інформацію про її вартості, уточнюйте в СЦ або у менеджера який продав батарею.
Контакти сервісного центру, вказані в гарантійному талоні,
Особливості доставки і обміну.
Ви можете оглянути отриманий товар на предмет відповідності з описом і відсутності зовнішніх пошкоджень.
Ви можете зробити повернення товару в 14-денний термін відповідно до правил повернення товарів, придбаних в нашій компанії. Зверніть увагу, що до повернення не приймаються товари, що втратили товарний вигляд або цілісність упаковки, а також з будь-якими слідами використання і експлуатації!
Що ви не можете повернути?
На жаль, ми змушені відмовити в поверненні або обміні, в наступних випадках:
- Батареї, які були пошкоджені або модифіковані (виключаючи заводський брак)
- Батареї, які мають сліди користування
- Індивідуальні замовлення, зроблені на вимогу замовника
- Батареї після 14 днів з дня продажу, не можуть бути прийняті для повернення або обміну
- Батареї, які змінили свій колір (вплив хімічних речовин), або інших зовнішніх факторів
Умови повернення чи обміну батареї
Ми приймаємо на повернення / обмін батареї в новому і невикористаному стані в оригінальній упаковці та за наявності гарантійного талона.
- Після отримання батареї на обмін / повернення, перевіряється стан батареї для контролю якості протягом 1-3 робочих днів
- Після перевірки сервісним центром стану батареї, ми зробимо повернення грошей або обмін на інший виріб
- При поверненні грошей за товар ми не компенсуємо витрати за доставку, яка була в оригінальному замовленні
У яких випадках гарантія не надається?
Ми можемо відмовити в гарантій якщо:
- порушена збереження гарантійних пломб або є видиме розтин обладнання,
- є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб,
- порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах,
- було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти батареї, змінена конструкція або схеми,
- невірно заповнений гарантійний талон, або його відсутність
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
- природний знос або вичерпання ресурсу
- випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, попадання всередину корпусу сторонніх предметів та інш.)
- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ)
- ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі
- ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації
Післягарантійне обслуговування
Після закінчення гарантійного терміну, або прі не гарантійному виході з ладу батареї, Ви можете звернутися з проханням про ремонт в Сервісний центр, або до менеджера продав батарею. Вартість ремонту буде залежати від ступеня поломки і складності ремонту і розраховується індивідуально в кожному конкретному випадку.
Контакти сервісного центру, вказані в гарантійному талоні.
Будь ласка, зверніть увагу:
Перелік із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 1317 (1317-2003-п) від 20.08.2003, N 1 642 (1642-2004-п) від 13.12.2004, N 1173 (1173-2005-п) від 07.12.2005
Доповнення N 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р N 172
Згідно статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів». Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню.